حمل بار در تهران

باربری چیتگر | اتوبار چیتگر | اسباب کشی چیتگر

باربری چیتگر : امروزه نیاز بسیار زیادی به باربریدر میان جوامع احساس می شود . به خصوص که جامعه امروزی روز به روز رو به پیشرفت بوده و استفاده از وسایل الکترونیکی روز به روز رواج پیدا می کند ، رزرو باربری و حمل و نقل وسایل به صورت مکانیزه بسیار قابل احساس می باشد.

امروزه به علت سختی در خرید خانه جوانان به سمت اجاره نشینی روی اورده و این ناز را برطرف می کنند . ام مشکلاتی از قبیل : نامناسبی فضای خانه ، مشکلات همسایه و ….. باعث  میشود تا اجاره نشینی به دغده ای تبدیل شود که باربری وسایل نیز به بزرگترین مشکل مرتبط با ان هست .

برای همین باربری چیتگر در جهت بهبود این وضع قدم براشته و تا توان دارد به خدمت به مردم هم میهن خود کم نمی گذارد.

باربری چیتگر

باربری چیتگر نسبت به باربری های دیگر چه ویژگی های متمایزی را دارد  ؟

در برسی انواع خدمات باربری به چندین مورد خواهیم پرداخت . در اولین قدم ارایه ویژگی های باربری بایست به افزایش هرچه بیشتر باربری بپردازیم .

هرچه کیفیت باربری و حمل وسایل بیشتر باشد ، رضایت کاربر گرامی نیز به مراتب نسبت به باربری ما بیشتر خواهد شد .

برای افزایش کیفیت بایست در اولین قدم بسته بدی مناسبی را مهیا کنیم .

 

در باربری چیتگر با استفاده از کارتن 5 لایه با ضریب مقاوت زیاذ و با اندازه ای 2 برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی و  وکیوم بزرگ  90 متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) ، استرج رپ ( سلفون )  ،چسب اسکات پهن  ووکیوم 20 متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) ، استرج رپ ( سلفون )  ، چسب اسکات پهن و کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار)  همراه باساک رختخواب ( 3لایه،حاوی پشم شیشه ،زیب دار) از ویژگی های فیزیکی بسته بندی این باربری خواهد بود.

علاوه بر این ویژگی های ذکر شده در باربری چیتگر ضمانت کالا بسیار محبوبیت خاص خود را دارد.

نظارت های جز به جز در این امر نیز بسیار مفید و حایز اهمیت است .

شما میتوانید برای برقراری ارتباط با باربری چیتگر برای گرفتن  مشاوره و رزرو باربری متناسب با خواسته خود برای حمل محصولات و یا وسایل مسکونی یا اداری با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید

تلفن:
02126765299
02144356220
02188247732
02186084691

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *