حمل بار در تهران

باربری مولوی |اتوبار مولوی | اسباب کشی مولوی

باربری مولوی :در زندگی های امروزی در ایران برای سرو سامان گرفتن جوانان و رفتن تازه عروس ها به زیر یک سقف عوامل متعددی مانع به حساب می اید.نداشتن شغل مناسب با در امدی ناچیز ، نداشتن هزینه های خرید خانه ، دغدغه های تحصیل فرزندان و …… نیز بر تمامی این مشکلات می افزاید.

جوانان امروی که عموما از سطح در امدی پایینی برخوردارند ، اجاره نشینی تبدیل شده است به یکی از بهترین گزینه های خانه دار شدن خانواده ها . پس از مدتی اجاره نشینی به دلایل متعددی از قبیل : ناسازگاری با همسایگان اطراف خود ريال عدم رعایت رهنگ اپارتمان نشینی ،ایجاد مزاحمت ،هزینه های بالای اجاره نشینی ،مشکلات عدید ساختمانی و……

افراد سعی بر جابجایی خود از محله ای به محله ای دیگر و یا از مجتمعی به مجتمع دیگر دارند. از بیشترین مشکلاتی که در این حین عزیزان با ان دست و پنجه باید نرم کنن ان است که مواظب حمل ونقل وسایل خود باشند تا در همان اوایل زندگی به وسایل نو اسیبی نرسد.

برای همین از اشنایان  و همسایه خود ادرس بهترین باربری را سراغ می گیرند.

همچنین همین مسئله نیز به شرکت های اداری خصوصی ربط پیدا می کند.

شرکت هایی خصوصی که در ابتدای فعالیت خود به مراکزی جهت ارائه کردن سرویس های خود دارند بعد از پیدا کردن جای مناسب به دلایلی چون نبودن فضای منایب برای ترقی ، زیاد تمام شدن هزینه های شرکت ، مشکلات بیمه ای ، تهویه ای و…… اصرار بر جابجایی خود دارند ، نگرانی اسیب وسایل نیز به چشم می اید .

که به هردو گروه نیز باید حق داد . زیرا که بسیاری از شرکتهای نامرغوب باربری به این نکته ها توجهی نداشته و فقط و فقط به فکر به دست اوردن سود بیشتری در کار خود هستند.

بله. متاسفانه به علت نبود نظارت بر بارگیری کالا ها و اسباب اثاثیه مشتریان مخترم لکه ای ننگین بر رئی جامه باربری سایه افکنده است .برای زدودن هرچه بیشتر این لکه از جامعه ی زخمت کش باربری ، باربری مولوی به اقدامات جدید ذست زده است .باربری مولوی

ویژگی های باربری مولوی نسبت به دیگر باربری ها چیست ؟

از مهم ترین ویژگی های باربری مولوی وجود ناطرانی مخترم هم بر بارگیری ، جابجایی و هم تخلیه وسایل می باشد.

وجود سامانه کاملا مکانیزه برای پی گیری سفارشات خود نیز از بهترین امکانات ارائه شده توسط باربری مولوی به حساب می اید.

بسته بندی مناسب و متناسب با نوعکالا به خصوص وسایل اداری و ظروف تزیینی از امکانت فوق العاده این مجموعه می باشد.

برای ارتباط با مشاوران کاربلد باربری مولوی و رزرو ماشین جهت حمل اسباب اثاثیه و یا حمل وسایل اداری با شماره های زیر در تماس باشید.

همچنین می توانید برای پی گیری مرسولات خود نیز  با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

تلفن:
02126765299
02144356220
02188247732
02186084691

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *